Wednesday 14 January 2015

bangun dan terus bangkit untuk diri sendiri

terima kasih atas segalanya,,

kau mengajar aku erti kegagalan dan kejatuhan sangat bermakna dalam hidup aku,, aku jatuh tersungkur dan terhantuk batu,, betapa sakitnya hanya tuhan jew yang tahu,, aku tahu setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya,, lumrah manusia kan jatuh bangun xkan ada siapa yang paham,, aku bagaikan sampah yang dibuang,, sekilap mata sudah menjadi bangkai dimata kau,, dulunya kau seorang pndengar yang sangat setia kini semua telah tiada di hadapan mata aku,, kau pergi dengan sekelip mata aku,, kini hanya tinggal memori dimindaku,, tiada lagi semua kenangan masa bersama,, setiap perbuatan ku mengingatkan mengenai dirimu,, banyak memori telah tercipta bila kita bersama dahulu,, kini aku berada dibawah dan cuba untuk aku bangun dengan empat kudrat ku sendiri,, terima kasih orang sekeliling yang banyak memberi semangat untuk aku bangun dan berdiri untuk teruskan kehidupan aku,,

No comments:

Post a Comment